Du har helt sikkert noget særligt at byde på, og det du tilbyder er ikke som andres. Men for at dine kunder skal få øje på dig, skal du også vise, at du eksisterer og er noget ganske særligt.
På den her workshop får du skabt dit brand, og din visuelle identitet, så verden med det samme ved, det er dig der kommunikerer.
På workshopdagen arbejder vi med udviklingen af de visuelle elementer, der afspejler din virksomhed og brand. Vi arbejder derfor med farver, typografi, billeder og grafiske elementer. Og så krydrer vi det med ord, som kort og præcist, fortæller hvem du er, og hvad du står for.
Formålet med din visuelle identitet er at skabe en genkendelig og sammenhængende "rød tråd”, så dine kunder og følgere ved, at det er dig, der kommunikerer til dem og med dem.
Vi skal arbejde med at dine og virksomhedens værdier, så de afspejler, det du signalerer.
Det bliver en dag med praksisnært arbejde, og udover at sætte i gang, sørger vi også for, at der bliver bundet sløjfer på dit arbejde, inden du går hjem. Vi vil på workshoppen arbejde i programmet Canva. ( Det får du intro til ved din tilmelding)
Genkendelighed: Det der skal gøre, at det er lettere for folk at genkende og huske dit brand.
Professionalisme: Det der gør din visuelle identitet signalerer professionalisme og troværdighed.
Differentiering: Det der hjælper dig med, at skille sig ud fra konkurrenterne. Vi arbejder med at skabe din unikke stil.
Kommunikation: De visuelle elementer som effektivt kommunikere din virksomheds værdier og budskaber.
Så er du altid velkommen til at ringe, eller skriv til mig på tlf. 61 71 29 54 eller e-mail info@nonboinspire
Du går fra workshoppen med en sammenhængende visuel identitet.
Dine egne skabeloner til sociale medier.
Dine egne skabeloner til trykt materiale.
En fin drejebog for din virksomheds identitet, du kan læne dig op ad, hver gang du skal lave noget.